woensdag 22 oktober 2008

Een ongelukje voor de kust van Botswana

Aan de directie van Ben®.

Mijne Heren,
Ik schrijf u naar aanleiding van deze bekendmaking:
http://www.molblog.nl/Merken/7727.
Combineert u dat eens met de titel van dit blog, een titel die er al was op maandag 7 april 2008.
U zult dus wel begrijpen dat ik even contact gezocht heb met uw reclamebureau om mij een en ander duidelijk te laten maken.
De volgende transcriptie maakt alles duidelijk.

- Kees-Jan?
- Ja?
- Ga jij maar aan die campagne voor Ben.
- Ajakkes! Waarom moet ik dat nou weer doen?
- Zoek maar wat op, google maar wat, schrijf die campagne en zorg dat het er gelikt uit ziet.
- Oké. Wanneer moet dat klaar zijn?
- Gisteren.
- Goed hoor... Even wat opgooglen, dan krijg je altijd wel een goed idee... Aha! Ben twijfelt! Dat is mooi! Maar Ben moet helemaal niet twijfelen, natuurlijk. De klánten moeten twijfelen. Moeten mógen twijfelen zelfs! Nou, dat schrijf ik in een kwartiertje.

Zo is het dus gegaan, heren, op uw reclamebureau. Ik weet niet hoevele tienduizenden euro’s u voor deze campagne betaald heeft.
Op mijn vraag of ik als aanbrenger van het campagne-idee € 1.000 op mijn bankrekening ••.••.••.••• bijgeschreven mocht zien, werd door het reclamebureau negatief beslist. Misschien kunt u uw invloed aanwenden.

Met vriendelijke groet,
Ben Hoogeboom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten