woensdag 21 januari 2009

Een zeer boeiende, sexueel getinte atmosfeer

- Jelena.
- U mag Lena zeggen, Bernhard.
- Dan mag jij me Ben noemen, Lena, met dat niedliche mondje van je.
- O!
- Zeg mij eens, Lena, hoe stimmungsvoll is de omgang met de manlijke tennissers tegenwoordig?
- Ik vind er niets meer aan, Ben. Sinds ze in van die hobbezakken lopen, vind ik ze geen van allen meer leuk.
- Ja, die veel te lange Hosen...
- Ze zouden genoeg ruimte hebben om er reclame op te doen. Campari, Transavia, noem maar op. Maar dat doet ze ook niet. Broeken tot over hun knieën soms.
- Dat zou je wel anders willen zien?
- Zeker, Ben! Meer dij, hoe noemt u dat?
- Meer Oberschenkel dus. En de vrouwelijke kledij, hoe zit het daarmee?
- De afschuwelijke tennispakjes en tennistruitjes en tennisrokjes. Ja, ik maak me er zelf ook soms aan schuldig.
- Terwijl je er op de Franse Aschenbahn zo wunderschön uitzag!
- Dank u wel!
- Das war reizend! Du bist reizend, Lena! Kom mee, ik heb een cadeautje voor je op mijn kamer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten